vrijdag 6 januari 2017

Het laatste nieuws

Op zoek naar adviezen over bloggen lees ik onder andere dat je regelmatig een nieuwe blog moet plaatsen omdat de lezers dat willen. Het laatste nieuws van vandaag is dat er niet zo veel nieuws is. 

Deze week geen bezoekjes aan het ziekenhuis. Gewoon een beetje luieren, rondje wandelen, boekje lezen en film kijken. Dat luieren is belangrijk om de wonden goed te laten genezen. 

Woensdag 4 januari heb ik Andere tijden sport gekeken over de Elfstedentocht 1997 . Geweldig om te zien. Twintig jaar geleden heb ik het grootste gedeelte gemist omdat ik 's ochtends, volgens mij om 6.00 uur, in Sloten langs de kade de schaatsers stond aan te moedigen. 

Doordat ik merk dat ik steeds meer met mijn linkerarm kan doen denk ik dat de wond goed heelt. Wel heb ik een vervelend gevoel aan de achterkant  van mijn schouder. De arts zegt dat dit komt doordat er zenuwen beschadigd zijn. Dit nare gevoel zal in de loop der tijd minder worden. Hoeveel tijd kon hij helaas niet zeggen. Ik voel de hele dag dat ik een achterkant aan mijn schouder heb, dat is hinderlijk, maar gelukkig minder erg dan pijn.

Iedereen die geen reactie heeft gehad op een mailtje, sms-je, kaartje of WhatsApp bericht, sorry. Ik heb van alle kanten zoveel aandacht gekregen dat ik gewoon niet meer weet wie ik wel en wie ik niet geantwoord heb. 
Een aantal mensen heeft gevraagd of ze een melding kunnen krijgen als er een nieuwe blog geplaatst is. Ik ben aan het uitvogelen hoe dat werkt. Zodra ik dit voor elkaar heb zal ik het vermelden maar het komt nogal ingewikkeld over.

Mijn streven is twee keer per week een verse blog te plaatsen. Ik ga mijn best hiervoor doen maar als er geen nieuws is weet ik niet of ik dat ga halen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten