woensdag 18 januari 2017

Mooie momentjes

Van Leonie krijg ik regelmatig leuke appjes. Van de zon die ondergaat achter de dijk.  De aankomst van Sinterklaas in Creil of van twee fietsers, die op de rug gefotografeerd zijn.
Met de tekst 'Liefs uit Creil' (je paps en mams).

Ook nu stuurt ze regelmatig een beetje afleiding. Een filmpje van de schaapjes met een mooi muziekje eronder, een sfeervolle foto of een opbeurend berichtje. Zij benoemde nog een keer hoe belangrijk het is dagelijks te genieten van de mooie momentjes. Nou, de kaartjes, berichtjes en belangstelling die ik van iedereen krijg, dat zijn echt wel de leuke momentje. Net als het panoramaview wat ik nu heb. 




Terwijl ik lekker warm binnen zit ziet de wereld buiten er prachtig uit met rijp op de bomen. Het geluid is ook anders. Alleen jammer dat er een dikke laag zaagsel op het water ligt. Mocht de vorst doorzetten dan zit de ijsbaan aan huis (met bijbehorend ijsfeest) er dit jaar helaas niet in.

Even moed indrinken met een warm theetje en dan ga ik de kou in met mijn boodschappentrolley. Lekker, schaatsweer, ik hou ervan!

1 opmerking: